فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

انواع سنگ ماه تولد آبان

توپاز اصلی ترین گوهر ماه آبان هستهمین سنگ متولدین ابان شامل رنگ های متفاوتی در طبیعت میباشدپیچیدگی همان سنگ 8 در معیار مو هست که جزو نگین های سخت به شمار می آید. توپاز صورتی و طلایی از جمله گران بها ترین های میباشدند که رنگ صورتی خیلی نیز نادر و کمیاب میباشد ولی توپاز آبی و سبز امروزه خیلی پر حامی گشته اند. همینطور توپاز با رنگ های قهوه ای، زرد، نارنجی، شرابی و سرخ فام یافت می گردند. همان نگین متولدین ابان در کشورهای برزیل، سریلانکا، نیجریه و چین و پاکستان یافت میشوند. مقدور هست گاهی اوقات توپاز را با عنوان سنگ ماه تولد آبان زنانه در نظر بگیرند لیکن به کار گیری و به کار گیری از خاصیت ها آن برای نیزه یکسان می باشد و میتوان بعنوان یک نگین ماه به دنیا آمدن آبان مردانه هم در نظر گرفت.

نگین ماه آبان: یاقوت قرمز
برای کسانی که در ابان ماه متولد گشته اند ستاره حکمران آفتاب می باشد و به همان جهت یاقوت سرخ فام یکی از برجسته ترین گوهر های ماه آبان می باشدهمان گوهر آبان ماه با اندازه درشت میتواند به اندازه الماس بها داشته باشد. دشواری همان نگین ابان ماه 9 است و به این عامل در ساخت زیورآلات خیلی کاربرد دارد. کشور میانمار برترین معادن همین نگین را در اختیار دارد. برای مشاهده دقیق تر بر روی لینک زیر کلیک کنید. https://sharafonline.ir/blog/aban-birth-month-stone/
سنگ ماه تولد آبان: نگین سیترین
بقیه سنگ ماه تولد آبان سیترین می باشداشخاص زیادی همان نگین ابان ماه را به عنوان توپاز طلایی می شناسند. سیترین با مرغوب ترین نمونه توپاز زرد یا طلایی اختلاف چندانی ندارد مگر چند تفاوت کوچک در رنگشان. گذشته همین سنگ تولد آبان ماه به طریق خیره کنندهی با پیشینه توپاز درهم آمیخته گردیده و قدرتیی اعجاب انگیزی همچون توپاز دارد. اسم همین سنگ که یک نگین ماه آبان می باشد از نام رنگش منشا می گیرد و به معنی زرد لیمویی میباشد.
سنگ ماه تولد ابان: آمیتیست
آمیتیست را هم میتوان بعنوان یکی از سنگهای ماه ابان در نظر گرفت. همین سنگ دارنده دشواری هفت از میزان مو است و رنگبندی همین نگین متولد آبان از بنفش کمرنگ تا تیره وجود دارد. کریستال همان نگین ماه ابان می تواند یک سرش بی رنگ یا کم رنگ باشد و در طرف بقیه بنفش باشد. آمیتیست می تواند در لایه های روی نیز قرار گرفته یا شکاف های خطی صخره ها یافت گردد. همان سنگ ماه تولد آبان قادر می باشد به مرور زمان رنگ خویش را از دست بدهد و کمرنگ گردد.
سنگ ماه تولد آبان: ابسیدین سیاه
ابسیدین (obsidian) یکی سایر از سنگهای ماه به دنیا آمدن آبان می باشد که یک سنگ شیشه ای با پیچیدگی پنج میباشد و گاها همان نگین متولدین ابان ماه به صورت طبیعی زمانی که اشعه رعد و برق در شن و ماسه می زند بوجود آمدن می شود. لیکن ابسیدین اغلب از گونهی از گدازه های آتشفشانی شکل گیری می گردد که بسیار سریع با تماس با آبی مثل دریاچه خنک گردند، همین سیر موجب ایجاد یک بافت شیشه ای در آن می شود.

همان سنگ ماه میلاد آبان اگرچه غالبا سیاه رنگ میباشد، لیکن به رنگ های قهوه ای و خاکستری نیز یافت می شود و به صورت یسیار کمیاب میسر هست رنگ هایی مثل آبی سرخ فام و یا سبز داشته باشد.
گوهر ماه آبان: مرجان
مرجان هم یکی بقیه از گونه های سنگهای ماه تولد آبان می باشد. مرجان یک سنگ نرم و با میزان دشواری ۳ می باشد که از بقایای اسکلت موجودات آبزی به اسم “گزنه مرجانی ” ساخته گردیده میباشد. مرجان را می توان زنده ترین نگین ماه به دنیا آمدن آبان فهمیدهمان نگین در ابعاد کوچک به نوع ای میباشد که در کلنی ها زندگی می نمایند و همچنین که رشد می نمایند ساختارهای شاخه ای را می سازند و در انتها صخره های مرجانی کامل را می سازند. همین شاخه ها یک بافت کاملا متمایز بیشتر همینند شیوه شیوه یا بافت چوب دارند که توسط همین موجودات ریز به وجود می آیند.