فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

سنگ یاقوت سرخ سنگ ماه تولد

برای آن دسته اشخاصی که در تیر ماه متولد گردیده اند، خاصیت ها یاقوت سرخ ( RUBY) به عنوان نگین ماه میلاد آن ها از هزاران سال پیش درنظر گرفته گردیده هستبعضی آثاری که همان گوهر بر روی نگهدارنده آن به جای می گذارد عبارت هست از: اخلاص، شادی، صداقت و شجاعت. خاصیت ها متافیزیکی و ماوراء طبیعی باستانی همین گوهر روی نگهدارنده و مالک همین نگین -که متولد تیر ماه می باشد - عبارت می باشد از: سرزندگی، اعتماد به نفس و نیروخاصیت ها شفابخشی نیز برای گوهر ماه تیرماه در نظر گرفته گشته که متصل به پاکسازی و درودت خون، معالجه عفونت و زیاد شدن سرمشق های تفکر مثبت استهمینطور همین سنگ سرخ رنگ به منظور زیاد شدن دریافت انرژی، سخاوت، ایجاد آسایش و پیروزی هم بهره بردن می گردد و میتوانید با نحوه هایی که برای شارژ یاقوت سرخگون گفته گردید با شارژ کردن آن دائما از همین فواید گوهر یاقوت قرمز بهره بردن نمایید.

در شرایطی که که شما از انگشتر همان نگین بهره بردن میکنید جهت شارژ یاقوت قرمز و استفاده از فواید انگشتر یاقوت قرمز می بایست که یک یا دو بار در ماه نگین یا دستبند یاقوت سرخ فام یا انگشتر یاقوت سرخگون و یا گردنبند یاقوت سرخ فام را در آب جاری بشویید و انرژی منفی آن را تخلیه کنید و به مدت حدود دو ساعت در زیر نور آفتاب نگه دارید بمذهب صورت شارژ یاقوت سرخگون شما با پیروزی انجام خواهد گشت و میتوانید از خاصیت ها انگشتر یاقوت سرخ فام بهره ببرید. همینطور میتوانید نگین خویش را جهت تخلیه در نمک بی آب بحر قرار دهید که ناچیز توصیه گردیده می باشد. برای شارژ کردن آن را در زیر نور آفتاب قرار دهید، لیکن اکثرا از یک ساعت نشود..

اقسام دیگر یاقوت
همین سنگ از نظر رنگ بندی دارنده رنگ های متفاوتی می باشد که در همین میان رنگ قرمز آن از محبوبیت و جذابیت اکثرای نزد مردم برخوردار هست. رنگ سرخ فام جاندار در همین گوهر بمنجر وجود کرومیوم در اشکالش است.

یاقوت کبود گونه سایری از همین نگین میباشد که شامل رنگی تیره تر نسبت به نمونه قرمز هست و به رنگ آبی دیده می گردد. یاقوت زرد، سفید و ستاره ای یا استار گونه های بقیه از همین نگین میباشند که نیزه اشخاص میتوانند نسبت به علاقه ای که به رنگها دارند یکی از گونه های همان نگین را تعیین نمایند و از فواید آن بهره ببرند.