فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

قیمت خرید انگشتر توپاز

مثل همگی گوهر های قیمتی، قیمت توپاز به رنگ، وضوح، برش و عیار آنها بستگی دارد.همانطور که گفته گشت پرطرفدار ترین همان گوهر ها گونه های آبی آنها میباشد، به ویژه آبی سوئیسی و آبی لندنی، لیکن همین گوهر های قیمتی شامل تولید فراوان و آزمایشگاهی بوده و گران نیستند.

نادرترین و گرانترین شکل همین گوهر توپاز امپریال میباشد و همان نگین ها برخلاف اقسام آبی به طور معمول تحت بهبود قرار نمی گیرند. توپاز امپریال ناچیز از ۱٪ کل توپازهای گرانبها را دارای می گردد و از زرد طلایی تا صورتی های متفاوت را دارنده می گردد و گونه های صورتی بالاترین قیمت ها را دارا می باشند.

امپریال توپاز از برزیل و روسیه تدارک می گردد (در واقع اسم امپریال از توپاز صورتی استخراج گردیده در کوه های اورال و به افتخار تزارهای روسیه نامگذاری گشته هست)، هرچند معادن روسیه حالا بی آب گشته و معادن برزیل هم در حال کم شدن و تخلیه استند.



گوهر های قیمتی توپاز شامل شفافیت بالایی میباشدند، اکثرا گوهر های قیمتی برای فروش مواردی میباشدند که ما آنها را “تمیز چشم ” می اسمیم، به همین معنی که هرگونه ناخالصی یا نقص با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نباشد. از آنجا که توپاز یک نگین قیمتی طبیعی میباشد چنین اجزایی قطعا ً در آنها وجود دارد ولی تنها در صورت درشت نمایی قابل مشاهده خواهند بود.
در یوگا، توپاز در مدیتیشن مورد بهره بردن قرار می گیرد برای اتصال نیزه جانبه با عقل دنیای
یاری به اتحاد عقل و روان و روح
درمان بینایی
ارتقاء سطح درودت در سیستم غددی بدن
در کهن به عنوان نگین تب بر به کار گیری می گردیده هست
توپاز آبی حقیقت و حکمت را به ارمغان می آورد
توپاز زرد قوی کردن ایمان و خوش بینی هست
توپاز زرد جهت بازسازی ساختارهای سلولی هست


نگهداری و شارژ توپاز:


دشمن حسابه یک توپاز، اسید سولفوریک هست که دلیل تخریب آن می گردد. برای حفظ همان گوهر از نگه داشتن همان نگین در کنار مواد شیمیایی به خصوص اسید ها پرهیز گردد. توپاز نباید در مقابل حرارت قرار گیرد و مورد اصابت ضربه واقع گردد. پس برتر هست توپاز در گوشواره و گردنبند و دستبند به کار گیری گردد.