فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

شناخت کامل شرف الشمس و آداب و خواص آن

بر روی خاتم احترام الشمس کلمات الله، جمیل، رحمان، مومن و نور با حروف رمزی ویژه ای که برای همین کار تعریف گردیده حکاکی می گردد. حکاکان عزت الشمس به جای نوشته، از نقوشی بهره بردن می نمایند که معرف این کلمات استند و در واقع حروفی می باشدند که از تورات، انجیل و قرآن گرفته گشته اند.

همین دعا که گفته می گردد از اسامی خداوند میباشد دارنده ۱۳ حرف است که ۴ حرف آن از تورات گرفته گردیده می باشد و ۴ حرف از انجیل و ۵ حرف از قرآن کریم هست. با دقت به اینکه همان اذکار به صورت رمز نمونه ای نوشته می گردد همراه داشتن آن در مکان هایی شبیه مستراح و حمام مانعی ندارد لیکن حکاکی صحیح همان حروف رمزی از مهمترین آداب همان دعا میباشد. برای مثال هنگام حکاکی خاتم مقام شمس، هیچ خطی نباید دوبار نوشته گردد و بشر حک نماینده باید پاک و دور از گناه و نجاست باشد تا بتوان از خاصیت ها همان دعای لاکچری بیشترین بهره را پیروزی.



در کتاب سر المستتر عالم بهائی هم مطالبی درمورد اینکه آداب حکاکی انگشتر شرف شمس چیست آورده گردیده میباشد. حکاکی همان دعا باید در روز ۱۹ حمل که مقابل با روز ۱۹ فروردین هست، در ساعات مشخص گشته بر روی عقیق زرد و در صورت وجود نداشتن عقیق زرد بر روی کاغذ زرد رنگی نوشته گردد و همراه انسان باشد. همانطور که در شرف آنلاین توضیح گردید همان دعا دارنده آداب اختصاصی و زمان نوشتن خاصی می باشد که حتما بایستی رعایت گردد در غیر همین صورت امکان بهره مندی از فواید آن وجود ندارد. بنابراین جهت خرید انگشتر شرف شمس حتما به فروشگاه های باآبرو مراجعه و از افراد عفیف خرید کنید. یکی از همین فروشگاه ها که حاوی سابقه طولانی مدت در همین زمینه می باشد فروشگاه اینترنتی منزلت آنلاین می باشد.

شاید نیزه ی شما تا به امروز تصور می نمودید که عزت الشمس یک نگین گرانبها می باشد لیکن جذاب هست بفهمید شرف الشمس نگین نیست بلکه دعایی منسوب به امام علی (ع) هست که نوشتن آن شامل آداب مخصوص به خویش می باشد و عکسی رمز آلود در پشت انگشتر عقیق زرد رنگ نقش بسته می باشد.

از نظر بزرگان برجسته ترین خاصیت ها انگشتر شرف شمس چیست ؟


 بعضی از علما و درشتان هم در مورد فواید شرف الشمس مطالبی توضیح نموده اند. در کتاب ریحانه الادب نیز ذیل اسم “ابو البدر ” از فقیهان کهن شهر اردبیل، به نقل از او شرح مفصلی در باره خاتم مقام الشمس و حروف آن و اشعاری که به لیکنم علی (ع) در مورد همان حروف منسوب هست و شیوه نوشتن همان حروف داده می باشد.( ریحانه الادب،، مدرس تبریزی)

یقینا دقت داشته باشید که امید ابتدا نیزه ما خداوند و ائمه اطهار می باشدند در کنار همین وجود دعایی همچون عزت شمس و به همراه داشتن انگشتر شرف شمس می تواند یاری نماینده باشد. از حضرت  موسی کاظم (ع) در روایتی نقل شده میباشد که خاتم عقیق زرد در دست نمایید که موجب راحتی می باشد و در آن هیچ پیچیدگی نباشد.

پیامبر اکرم (ص) در مورد انگشتر عقیق می فرمایند: هر کس یکی ازعقیق های قرمز و زرد و سفید را در دست داشته باشد جز خیر و نیکی و فراخی روزی و سلامتی ازجمیع بلا ها نمی بیند و از شر امپراطور ظالم و از هر چه آدمی از آن می ترسد و حذر می کند امان میباشدهمینطور ولیم صادق (ع) فرموده اند: انگشتر عقیق منجر حفاظتی در سفر می گردد.


زیاد شدن برکت و رزق وروزی و گشایش امور از برجسته ترین خاصیت ها خاتم شرف شمس و عقیق زرد استلیکنم صادق (ع) فرموده اند: انگشتر عقیق در دست داشته باشید که مبارک بوده و مالک آن پایانش به خیر و نیکی هستولیم علی (ع) هم فرموده اند که اجر خواندن دو رکعت نماز با انگشتر و گوهر عقیق مقابل هزار رکعت بدون همان خاتم می باشد.
ش گوهر عقیق مخصوصا ً عقیقی که مزی ّن به احترام شمس باشد را نمی توان در چند جمله توضیح کرد، پیامبران و ائمه اطهار (ع) بر سنگهای انگشتر مهر تایید گذاشته اند ولی نه به خاطر آنکه تاثیر ى سحری ى دارند، بلکه آن سنگ هرچه باشد برگزیده گردیده و برا ى دارای آن اثرات ى از جمله فتح مهمات و دفع بلیات و غیره دارد و اثرات آنها ذات ى نیست و از جانب خدا ى تعال ى می باشد. پس در صورتی که کس ى تاثیر آنچه را که همراه خویش م ى دارد، ذات ى و مستقل بفهمد به خدا ى یگانه شرک ورزیده می باشدنیزه ملک سلیمان را خداوند در انگشتر او قرار داده بود، هرگاه سلیمان آن در دست م ى گذاشت کلیه ى جن و الفت و شیاطین و نیزه پرندگان و وحوش به نزد و ى حاضر شده و از او اطاعت م ى نمودند. باد م أمور حمل تخت او بود و نیزه شیاطین و شخصها و پرندگان و چهار واپسین ى که تحت اوامرش بودند همگ ى آنها را جابه جا م ى کرد.


سلیمان به گاهی اوقات، خاتمش را در اختیار برخ ى از خدمتکارانش قرار م ى داد. روز ى شیطان آمد و خادم او را گول زد و خاتم را از او ستاند و آن را در دست نهاد، نتیجه آن گشت که همه شیاطین و جن و الفت و پرندگان و وحوش مسخر او گردیدند و آن حضرت در جست و هوا ى خاتم گشت ول ى آن را نیافت. خاتمه شیطان ترسید که مردم متوجه تزویر او گردند آن را به بحر انداخت. خدا ى – عزوجل – ماه ى را م أمور به بلعیدن آن انگشتر کرد، بن ى اسرائیل چهل روز در جست و وضعیت ى حضرت سلیمان بودند و از آن طرف سلیمان در ساحل بحر به دنبال خاتم بود و با گریه و زار ى به سو ى خدا ى تبارک و تعال ى استغفار م ى کرد و از همان اتفاق به جانب خدا مغفرت م ى نمود. پس از چهل روز به صیاد ى رسید که ماه ى صید م ى نمود، حضرت سلیمان به او یاری کرد
گاها از انگشتر شرف الشمس بعنوان نوع ای از خاتم سلیمانی اسم پیروزیه اند و آن را به عوالم خمسه تفسیر نموده اند و رمزی از کتاب تورات و انجیل و قرآن می فهمند. در کتاب شمس معارف کبری جلد نخست مطالب غالبای در باب فضیلت های خاتم عزت شمس آورده گردیده و حضرت آیت الله حسن زاده آملی و روحانی ارزشیی هم در مورد آن نکاتی توضیح نموده اند
در نوشته های قدیمیی همچون «السحاب اللئالی » تالیف سید عبدالله بوشهری در مورد انگشتر شرف شمس توضیح گردیده که همین ذکر از علوم غریبه میباشد و از جمله فواید آن می توان به دفع فقر و مریضی ها و ایمن مالک آن از گزند حیوانان و محافظتی از بلایا و دریافت اعتبار و ابعاد بزرگی اشاره نمود.

حضرت آیت الله مظاهری هم فرموده اند: “می توان به دعای شرف الشمس و خاصیت ها شرف الشمس اعتماد نمود.