فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

سنگ ماه تولد خرداد

همان سنگ متولدین خرداد در خلیج فارس، بعضی از رودخانه های اروپا، آمریکا، خلیج منار در هند، سواحل استرالیا و بحری سرخگون پیدا می گردد. گوهر ماه به دنیا آمدن خرداد در رنگ های زرد، قرمز، سفید، سبز، آبی و سیاه است. مروارید سیاه را می توان در ساحل مکزیک پیدا نمود. کیفیت مروارید به آب اقیانوس آن بستگی دارد، همینطور در صورتی که مروارید بیش از حد در درون صدف بماند شکل کروی خویش را از دست داده و ناقص می گردد. بنابراین مروارید باید در زمان خوبش از درون صدف بیرون آورده گردد.


گوهر اختصاصی متولدین خرداد ماه مروارید می باشد. مروارید قدرتی حیات را زیاد شدن می دهد و ضداضطراب عمل می کند. علاوه بر آن همراه داشتن مروارید علت می گردد قوه ابتکار شما برتر عمل کند و خلاقیتتان زیاد شدن یابد. نماد ازدواج کامیاب میباشد. ضمن جلوگیری از اضطراب، خمودگی و تغیرات ناگهانی اخلاق، سبب لطافت روحی و قوی کردن خلاقیت است.


همین گوهر ماه خرداد را می توان در صدف های تو کفه ای پیدا نمود لیکن مروارید از آن دسته از نگین هایی هست که شامل قیمت زیادی می باشد. بخصوص دو کفه ای های گروه pinctada که در آب بحر یافت می گردند، مرواریدهای قیمتیی می باشدند. شیوه شکل گرفتن همین گوهر متولدین خرداد در داخل صدف به همان شکل میباشد که زمانی که یک کالبد خارجی وارد صدف می گردد، صدف برای دفاع از خویش و کم کردن صدمه کالبد خارجی شروع به پیچیدن پوسته ای به دور آن می نماید. همان پوسته درخشان نیزان مروارید هست. متاع پوسته از آراگونیت بوده و آراگونیت نیزان گوهری هست که در جامعه به عنوان مرمر شناخته می گردد.


الکساندریت نگینی کمیاب و قیمتی هم یکی بقیه از سنگهای ماه میلاد خرداد هست. نیزان نوع که از نامش پیداست، از الکساندر دوم، تزار روس به ارث پیروزیه گردیده هست، چون الکساندریت اولین بار در سال ۱۸۳۰ به دنیا آمدنی در معادن زمرد در نزدیکی کوههای اورال یافت گشت. پیچیدگی همین نگین ۸٫۵ میزان مو بوده که عدد به طور تقریبی بالایی هست. الکساندریت از اقسام کریسبریل است. چیزی که گوهر خاتم الکساندریت را منحصر به بشر می نماید وجود قابل دقت تیتانیوم و آهن و همینطور عنصر کروم به عنوان ناخالصی است. شاید برای شما سوال باشد که همین نمونه از گوهر ماه میلاد خرداد چه رنگی می باشد ؟ باید به همان نکته دقت داشت که وجود همین عناصر موجب گشته که الکساندریت در مکان های گوناگون با نور متفاوت به رنگ های گوناگون تبدیل گردد، پس در جواب همین سوال که همان گونه از گوهر ماه به دنیا آمدن خرداد چه رنگی می باشد باید گفت که همان رنگ می تواند از سبز تا زرد و بنفش قابل تغییر باشد. همان نگین میلاد خرداد تعجب آور در روسیه، زیمباوه، برزیل، سریلانکا و بعضی بقیه از قسمت ها دنیا یافت می گردد. دقت داشته باشید که ارزش همان سنگ بشدت بالاست و در مواردی ناچیز از مروارید و الماس اصل نیست. 99 درصد گونه گوهر های همین سنگ متولد خرداد در ایران سنتتیک می باشدند و قابلیت تغییر چند رنگ متفاوت را دارا می باشند.