فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

گردنبند نقره آمیتیست

نگین ها بر روی مالک خویش تاثیرات انبوه دارند. همین تاثیرات وقتی دو چندان می گردد که مالک آن نگین متولد ماه میلاد نیزان نگین باشد. نگین آمیتیست بر پایه طیف رنگی و رنگ شناسی خوب برای متولدین دی ماه هست.
لیکن از جهت ستاره شناسی گوهر آمیتیست خوب برای متولدین بهمن و اسفند ماه است. به این منجر متولدین ماه بهمن و اسفند غالبا از دیگر ماه ها از همین گوهر بهره میبرند. یقینا همان بفهم معنا نیست که فواید انبوه همان نگین برای متولدین دیگر ماه ها اثر گذار نیست.
نگین جواهر آمیتیس یک کریستال شش پولی می باشد و یکی از گونه های کانی های کوارتز محسوب گشته و در خیلیی از نقاط عالم یافت می گردد.
رنگ ارغوانی گوهر فواید گردنبند آمیتیست آمیتیس از بخش صورتی تا بنفش متغیر میباشد و آن را را با عنوان روح نگین هم می شناسند که همان موضوع به علت سایه های بنفش جاندار در آن میباشد.

همان گوهر بنفش را در کتاب ها جواهر شناسی اسلامی قدیمی، (جمشت) گفته اند، لکن اسم آن در لاتین amethyst هست. آمیتیست از زبان یونانی مشتق گشته و به معنای (مست نبودن) میباشد، زیرا می پنداشتند یکی از خاصیت ها آمیتیست همان می باشد که دست بند و یا گردنبندی از همین نگین در هنگام می خواری، مانع مستی می گردد و یقینا دانشمندان جواهر شناسان ایرانی و عرب هم در کتاب ها خویش به همان مسئله و همان خصوصیت از فواید گردنبند آمیتیست اشاره نموده اند.
همان نگین بنفش در سایه به رنگ های ارغوانی روشن تا بنفش تیره مشاهده گردیده می باشد، همینطور جذاب هست بفهمید که شامل پدیده دورنگی سستی است و اغلب به صورت بنفش و سرخگون مایل به ارغوانی خویش نمایی میکند. رنگ های بنفش سیر تا ارغوانی آن به طور معمول در بازار دنیای شامل ارزش بالاتری می باشند. مناسب میباشد که بفهمید گوهر گردنبند آمیتیست به رنگ سبز هم وجود دارد و لزوما همان گوهر بنفش رنگ نیست برخی از بلور های آن در برابر نور آفتاب سرنوشتی از رنگ خویش را از دست می دهند. با وجود همان، اشعه x رنگ ارجحه آن را می تواند باز گرداند و همین ویژگی گوهر آمیتیست می باشد.

خواص گردنبند آمیتیست

نگین گردنبنند آمیتیست موجب قوی کردن اراده گردیده و حکما بر همان عقیده میباشدند که بهره بردن از همین نگین برای ترک عادات ناپسند خیلی مثمر ثمر میباشد؛ بنابراین معتادانی که قصد ترک مواد مخدر، سیگار و یا مشروبات الکلی را دارند، از همینگوهر بهره بردن می نمایندهمینطور همان گوهر به منجر رابطه با چاکرای پیشانی و تاج، برای رفع دردهای ناشی از میگرن و سردردهای بد اخلاق و هم درمان حمله های تندخو به ویژه صرع، خیلی مثمر ثمر هست. علاوه بر آن، برای رفع بی خوابی و کابوس هم سفارش می نمایند که آن را زیر بالش بگذارند و بخوابند.

نگین آمیتیس با رنگ بنفشی که دارد. قیمت فوق العاده ای در شفا محدودهی، خصوصا در زمینه بهبود با رنگ ها دارد. از بین بردن انرژی منفی، از بقیه خاصیت های آمیتیست هست که آن را به انرژی های مثبت تبدیل می کند. بخش ای از گوهر آمیتیست را در گوشه ای از اتاق یا محل کار خویش قرار دهید تا علاوه بر پراکنده گشتن انرژی های مثبتگردنبنند آمیتیست  در شرایط و عقل و روح شما، به تعادل و خلوتش دست یابید و از تشویش، اضطراب و هراس، دور گشت.

فواید نگین آمیتیست: برترین دارو برای مشکلات روحی  گردنبنند آمیتیست روانی، بدخو و استرسی
۱۱- زیاد شدن دهنده فعالیت سوخت و ساز سلولی
۱۲- معالجه دهندگی فعالیت غدد و هورمون های بدن از جمله خاصیت ها گوهر آمیتیست شمرده می گردد.
۱۳- همین گوهر بنفش روشن زیاد شدن دهنده فعالیت گردنبنند آمیتیست سوخت و ساز سلولی
۱۴- مراقبت بدن از اضطراب ها و کابوس ها و بی خوابی
۱۵- معالجه دهنده دردهای ناحیه سر، میگرن و فعالیت گردنبنند آمیتیست سیستم کلی بدن از بقیه فواید نگین آماتیس هست.
۱۶- همینطور از بقیه فواید نگین آمیتیست که در گردنبند آمیتیست هم به کار می رود، همین می باشد که قابلیت تاثیرگذاری روی کم خونی و اغلب مریضی های خونی را دارا هست.
17- ضد طاسی و جلوگیری از ریزش موی سر: بایستی به صورت دستبند آمیتیست طبیعی در دست چپ یا به صورت آویز از گردن به کار گیری گردد.