فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

فروش انواع محصولات نقره و سنگ های قیمه و نیمه قیمتی

ارائه روش های تشخیص سنگ اصل از تقلبی

انگشتر یاقوت سرخ در روایات

همین نگین و بطور کلی گونه های رنگهای بقیه آن از فواید و خاصیت ها خیلیی برخوردار میباشد و در روایات و احادیث هم مطالبی زیادی در مورد همین نگین گفته گردیده می باشد. با مطالعه فواید یاقوت سرخگون از نظر ائمه می توان به اهمیت به کار گیری از گونه های مدل خاتم یاقوت پی پیروزی. در راستا چند مورد از برجسته ترین خاصیت ها همین نگین قشنگ و چشم نواز از نظر ائمه و معصومین آورده گردیده می باشد.

 خواص انگشتر نقره مردانه و زنانه :

زدودن فقر و زیاد شدن رزق و روزی و برکت از برجسته ترین خواص یاقوت سرخ از نظر ائمه می باشد. پیامبر اکرم (ص (در مورد فواید به کار گیری از گونه های مدل انگشتر یاقوت سرخ به یکی از یاران خویش فرموده اند که خاتمی با با همین گوهر در دست نمایید که فقر را از بین می پیروزی و نیازمند نخواهید گشت. (حاج روحانی محمد کلباسی در کتاب وسعت رزق ( همینطور در جای بقیهی هم فرموده اند که در دست کردن همین خاتم عامل فقر زدایی خواهد گردید. sharafonline


دفع فقر یکی از برترین فواید یاقوت سرخ فام از نظر ائمه می باشد که امام رضا (ع) هم در مورد بهره بردن از آن از قول جدشان حضرت صادق (ع) توضیح نموده اند که در حالتی که انگشتر یاقوت سرخ را در دست نمایید فقر را از بین خواهد موفقیت و دلیل زیاد شدن ثروت و برکت می گردد.
اما رضا (ع) از قول جدشان امام صادق (ع) می فرمایند: انگشتر یاقوت سرخ در دست نمایید، همانا فقر رادور می نماید و از بین می موفقیت.
پیامبر (ص) به یکی از اصحاب خویش فرمودند: انگشتر یاقوت زرد در دست کن تا فقر نشوی. (حاج فقیه محمد کلباسی در کتاب وسعت رزق)
همینطور پیامبر در جای بقیهی میفرمایند: انگشتر یاقوت سرخ به دست نمایید چرا که آن دلیل فقرزدایی می گردد. (حاج روحانی محمد کلباسی در کتاب وسعت رزق)

۳- رفع پریشانی و غصه


امام رضا (ع) می فرمایند: خاتم یاقوت در دست نمایید که پریشانی و غصه را می زداید. (کتاب حلیه المتقین از علامه محمد باقر مجلسی)



۴- نجابت و شرافت
حضرت علی (ع) فرموده اند که دارنده چهار انگشتر بودند که یکی از آنها یاقوت بود که آن را به عامل نجابت و شرافتش در دست می کرد و همین علامت اهمیت خاصیت ها انگشتر یاقوت سرخ و سایر اقسام آن نزد حضرت علی (ع) میباشد.

5- نیک سرانجامی و برد
حضرت محمد (ص) فرموده اند: هرکه همان انگشتر یاقوت سرخ را در دست کند برد روزی او می شود. از خاصیت ها یاقوت سرخگون جهت فرو نشاندن شک و تردید و کمک دهنده انسان در برابره با اضطراب بهره بردن می نمایند. بطور کلی از خاصیت ها یاقوت قرمز می توان به ایجاد القای اعتماد به نفس، حس نوعدوستی، همراه آوردن شجاعت و دلاوری، رغبت برای زندگی، اعتماد و رضایت اشاره کرد.